П`ятниця, 26.04.2024, 01:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Проектна діяльність » проекти

Паспорт проекту на тему: "Чи справді красуні плачуть?"
[ Викачати з сервера (24.9 Kb) ] 16.08.2013, 14:26

Паспорт проекту

Тема  проекту:    «Чи справді красуні плачуть»

Навчальні предмети:  Я і Україна,читання,музичне мистецтво. 

 Тип проекту за основною діяльністю: інформаційно – дослідницький проект

За кількістю учасників: груповий

Тривалість проекту: 4 тижні

Керівники проекту:   Бойко О.В.

Учасники проекту: учні   4 – Д класу

Ключове питання:

Як відсвяткувати Новий рік, не завдавши лиха природі?  ?

Тематичні питання:

ü Чи потрібна "жива” ялинка на Новий рік?

ü Який зв”язок між людиною і природою?

ü Яка історія святкування Нового року з ялинкою?

ü Які  ви знаєте художні твори про Новий рік і ялинку?

ü Яку користь приносять зелені рослини?

ü Яку шкоду завдають люди природі,святкуючи новорічні свята?  

 

Мета проекту:

—   Формувати вміння дітей працювати в групах, вчити дітей самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи, працювати з різними джерелами інформації.

—  Сприяти усвідомленню учнями потреби захисту зелених насаджень, прагнення берегти дерева, зокрема, ялинки.

—  Виховувати любов до природи, рідного краю; розвивати мовлення, уяву, творчість, спостережливість.

—  Виховувати культуру поведінки, переконати в тому, що екологічний стан навколишнього середовища залежить від кожного громадянина.

—   Вчити дітей працювати в групах, вчити дітей самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи, працювати з різними джерелами інформації.

 

 

Стислий опис: Дослідження даного питання проводиться з учнями  4 Д класу. В ході реалізації проекту учитель поділяє учнів на групи. Кожна група працює над  певним завданням. Учні відбирають ,систематизують та аналізують отриману інформацію .Зібраний матеріал опрацьовується та оформляється у вигляді журналу, створюються мультимедійні презентації.  Учні роблять висновки та називають найактивніших учасників проекту у своїй групі                        

 Етапи навчального проекту

І етап. Організація проекту

Визначення теми і завдань проекту

Завдання проекту

—  Дізнатися про історію святкування Нового року з ялинкою.

—  Простежити зв’язок природи та людини.

—  Ознайомитися з творами поетів, письменників про Новий рік та ялинку.

—  Спробувати свої можливості у написанні віршів, казок, у виготовленні поробок.

—  Провести опитування "Чи потрібна жива ялинка на Новий рік?”

—  Дбати про екологічну культуру учнів.

—  Вивчити історію виникнення традиції прикрашати ялинку під Новий рік.

—  Провести екскурсію до ялинника

 

 

ІІ. Планування проекту

·        Ознайомлення учнів з темою і проблемою

·        Обдумування шляхів вирішення проблеми

·        Об’єднання дітей у групи

·        Розподіл завдань

·        Визначення джерел інформації

·        Пошук матеріалів із теми:теоретичних та практичних

 Завдання для груп

 Екологи

ü  Яку користь приносять вічнозелені рослини?

ü Якої шкоди завдаємо ми природі, святкуючи новорічні свята?

ü Як держава дбає про охорону лісів?

ü Яку користь дає населенню хвойний ліс?

ü Які ваші пропозиції по збереженню хвойних лісів?

Соціологи

ü Чому ялинка штучна дорожча за живу?

ü Чому жива ялинка корисніша за штучну?

ü  Чому люди переважно ставлять живі ялинки?

ü Чому під Новий рік ставлять ялинки?

ü Дослідити: Якій ялинці (живій чи штучній люди надають найбільшу перевагу?

ü Провести опитування "Чи потрібна "жива”

ялинка на Новий рік?”

Майстри

ü Скласти власні вірші, казки про новорічну лісову красуню

ü Виготовити поробки ,які продемонструють

     красу ялинки зі штучних матеріалів

Дослідники

ü Які дерева ставлять в інших країнах під Новий рік?

ü Як  святкують Новий рік в інших країнах?

 

 

ІІІ. Реалізація проекту

1.     Збирання даних з використаням науково –художньої літератури та інтернету. Відібрати найголовніше,найцікавіше.

2.Аналіз та оброблення отриманих даних

3.Оформлення зібраних даних як сторінок книги.

4.Підготовка до презентації отриманих результатів Урок -диспут «Чи справді красуні плачуть?»

А) Випуск стінівки

Б)підготовка до виступу кожної пошукової групи;

В)Виготовлення нагород для пошукових команд;

V Захист проекту

Урок –диспут  «Чи справді красуні плачуть?»

VI.Оцінювання результатів

—  Активність учасників групи.

—  Вміння співпрацювати групі.

—  Глибина розкриття проблеми.

—  Вміння користуватися різними джерелами інформації.

—  Креативність оформлення робіт.

—  Вміння презентувати проект.

 

 

Категорія: проекти | Додав: $$$ксенія
Переглядів: 846 | Завантажень: 80 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz