Паспорт проекту
Тема проекту: «Чи справді красуні плачуть»
Навчальні предмети: Я і
Україна,читання,музичне мистецтво.
Тип
проекту за основною діяльністю: інформаційно – дослідницький проект
За кількістю учасників: груповий
Тривалість проекту: 4 тижні
Керівники проекту: Бойко О.В.
Учасники проекту: учні 4 – Д класу
Ключове питання:
Як відсвяткувати Новий
рік, не завдавши лиха природі? ?
Тематичні питання:
ü Чи потрібна "жива” ялинка на Новий рік?
ü Який зв”язок між людиною і природою?
ü Яка історія святкування Нового року з ялинкою?
ü Які ви знаєте
художні твори про Новий рік і ялинку?
ü Яку користь приносять зелені рослини?
ü Яку шкоду завдають люди природі,святкуючи новорічні
свята?
Мета
проекту:
Формувати
вміння дітей працювати в групах, вчити дітей самоорганізовуватися, планувати
свої дії, узагальнювати результати роботи, працювати з різними джерелами
інформації.
Сприяти
усвідомленню учнями потреби захисту зелених насаджень, прагнення берегти
дерева, зокрема, ялинки.
Виховувати
любов до природи, рідного краю; розвивати мовлення, уяву, творчість,
спостережливість.
Виховувати
культуру поведінки, переконати в тому, що екологічний стан навколишнього
середовища залежить від кожного громадянина.
Вчити дітей працювати в групах, вчити дітей
самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи,
працювати з різними джерелами інформації.
Стислий
опис: Дослідження даного
питання проводиться з учнями 4 Д класу.
В ході реалізації проекту учитель поділяє учнів на групи. Кожна група працює
над певним завданням. Учні відбирають
,систематизують та аналізують отриману інформацію .Зібраний матеріал
опрацьовується та оформляється у вигляді журналу, створюються мультимедійні
презентації. Учні роблять висновки та
називають найактивніших учасників проекту у своїй групі
Етапи навчального проекту
І
етап. Організація проекту
Визначення
теми і завдань проекту
Завдання проекту
Дізнатися
про історію святкування Нового року з ялинкою.
Простежити
зв’язок природи та людини.
Ознайомитися
з творами поетів, письменників про Новий рік та ялинку.
Спробувати
свої можливості у написанні віршів, казок, у виготовленні поробок.
Провести
опитування "Чи потрібна жива ялинка на Новий рік?”
Дбати
про екологічну культуру учнів.
Вивчити
історію виникнення традиції прикрашати ялинку під Новий рік.
Провести
екскурсію до ялинника
ІІ.
Планування проекту
·
Ознайомлення
учнів з темою і проблемою
·
Обдумування
шляхів вирішення проблеми
·
Об’єднання
дітей у групи
·
Розподіл
завдань
·
Визначення
джерел інформації
·
Пошук
матеріалів із теми:теоретичних та практичних
Завдання для груп
Екологи
ü Яку користь
приносять вічнозелені рослини?
ü Якої шкоди завдаємо ми природі, святкуючи новорічні
свята?
ü Як держава дбає про охорону лісів?
ü Яку користь дає населенню хвойний ліс?
ü Які ваші пропозиції по збереженню хвойних лісів?
Соціологи
ü Чому ялинка штучна дорожча за живу?
ü Чому жива ялинка корисніша за штучну?
ü Чому люди
переважно ставлять живі ялинки?
ü Чому під Новий рік ставлять ялинки?
ü Дослідити: Якій ялинці (живій чи штучній люди надають
найбільшу перевагу?
ü Провести опитування "Чи потрібна "жива”
ялинка
на Новий рік?”
Майстри
ü Скласти власні вірші, казки про новорічну лісову красуню
ü Виготовити поробки ,які продемонструють
красу ялинки
зі штучних матеріалів
Дослідники
ü Які дерева ставлять в інших країнах під Новий рік?
ü Як святкують Новий
рік в інших країнах?
ІІІ. Реалізація проекту
1.
Збирання даних з використаням науково
–художньої літератури та інтернету. Відібрати найголовніше,найцікавіше.
2.Аналіз та
оброблення отриманих даних
3.Оформлення
зібраних даних як сторінок книги.
4.Підготовка до
презентації отриманих результатів Урок -диспут «Чи справді красуні плачуть?»
А) Випуск
стінівки
Б)підготовка до виступу
кожної пошукової групи;
В)Виготовлення
нагород для пошукових команд;
V Захист проекту
Урок –диспут «Чи
справді красуні плачуть?»
VI.Оцінювання результатів
Активність учасників групи.
Вміння співпрацювати групі.
Глибина розкриття проблеми.
Вміння користуватися різними джерелами інформації.
Креативність оформлення робіт.
Вміння презентувати проект.
|