Субота, 20.04.2024, 00:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Для батьків » поради

Чи обдарована ваша дитина?
2 роки
говорять розгорнутими реченнями; 

здатні довго концентруватися на одному предметі або занятті, повертаючись до нього протягом декількох днів; 

можуть концентруватися на чому-небудь і одночасно помічати, що відбувається навколо; 

у 2,5 роки можуть брати участь у рольових іграх. 

3 роки

словник досягає приблизно 1200—1500 слів, володіють найпро­стішими граматичними конструкціями; 

деякі діти можуть читати дитячі книжки (самостійно або з не­великою допомогою дорослих, освоюючи читання) і дуже цим захоплені; 

дуже цікаві, хочуть усе досліджувати, наполегливі в пошуках відповідей на запитання; 

гарна пам'ять на речі і події, мають яскраві спогади про себе і події свого життя; 

мають поняття про кількість і кількісні відношення (більше, менше, дорівнює); 

як і інші діти, виявляють розходження статей і ролей, які чоловіки і жінки відіграють у житті; 

розуміють близьких людей (приймають їх «роль» у грі, зображу­ючи маму або тата); 

здатні розрізняти ознаки гарного і поганого настрою. Від трьох до п'яти років: 

виявляють цілеспрямовану цікавість до головоломок, загадок; люблять малювати, вирізувати, склеювати; опановують письмом.

4 роки:

багато хто читають, від простих книжок переходять до читання книг для дошкільного віку; 

уміють робити прості логічні висновки; 

здатні помічати логічні помилки в дорослих; 

оперують порівнянням двох об'єктів за допомогою третього (за до­помогою палички можуть виміряти глибину калюж і порівняти їх); 

здатні самостійно робити операції естетичного вибору: подоба­ється — не подобається, краше — гірше; 

розуміють зміни в навколишньому світі; 

виявляють здатність вирішувати прості проблеми;                    » 

виявляють гарну поінформованість про явища і події навколиш­нього світу: знають, з чого зроблені різні предмети, як роблять залізо, скло іт. д., їх цікавлять проблеми життя, народження; 

до п'яти років обдаровані діти не завжди можуть розрізнити реальність і фантазію через яскравість уяви, вірять у казки і ча­рівництво. 

5 років:

до п'яти років можуть робити додавання в межах десятка, відні­мання в межах п'яти; 

здатні самостійно робити прості висновки; 

виявляють почуття гумору, розуміють гру слів і вміють цим ко­ристуватися у спілкуванні з іншими людьми; 

здатні до переключення уваги і можуть сприймати одночасно і паралельно два джерела інформації, наприклад, читати книгу і слухати музику; 

мають різнобічні інтереси, нерідко понад свій вік; для задово­лення свого інтересу часто звертаються до дорослого; 

допитливість не знає меж, поглинає нову інформацію, як губка, жадібні до всього нового і незвичайного; 

здатні швидко засвоювати і використовувати нову інформацію: здається, дитина чула щось мимохідь, а вона раптом висловлює з цього приводу свою думку; 

з різних джерел знають багато чого про проблеми, з якими самі не стикалися, можуть зрозуміти більш складні концепції, ніж їхні однолітки; 

здатні до наслідування, добре копіюють поводження інших лю­дей. 

6 років:

здатні до узагальнення, використовують абстрактні поняття; 

установлюють різнобічні зв'язки між предметами, людьми, навіть якщо ці зв'язки і не очевидні; 

здатні до планування своїх дій: уявляють собі мету дії, засоби її досягнення, послідовність дій і кінцевий результат; часто прак­тичну задачу вирішують спочатку подумки; 

помічають розходження в усьому, навіть дрібні деталі не висли­зають з-під їхньої уваги; 

здатні передбачати хід подій (на інтуїтивному рівні); 

гарна пам'ять, їм не потрібно для запам'ятовування багаторазових повторень; 

критичність стосовно себе й інших людей (часто незадоволені результатами своєї роботи, прагнуть переробити, поліпшити її, помічають помилки в поводженні навколишніх людей); 

проявляють творчість в усьому: оригінально, нестандартно діють, гнучко вирішують задачі, прагнуть виразити себе в різних сферах діяльності, зробити щось незвичайне по-своєму; 

виявляють наполегливість у подоланні труднощів і перешкод у досягненні мети, неуспіх не бентежить їх. 

Дії батьків:

забезпечити різноманітні матеріали, що відповідають власним інтересам дитини (книги, іграшки, загадки, фільми); 

у дитини має бути спеціальне приміщення для занять і збереження іграшок; 

на стінах кімнати — яскраві малюнки; у будинку — багато книг; у дитини — олівці, фарби, фломастери, кольоровий папір, но­жиці, клей, шматочки тканини тощо; 

привчати дитину до того, щоб вона прибирала своє робоче місце; 
 
ставте дитині стільки ж питань, скільки він ставить вам; 

давати завдання, що розвивають уяву дитини, наприклад, «Незакінчені розповіді», коли дітям пропонується закінчити розпочату розповідь. 








Джерело: http://yrok.at.ua/publ
Категорія: поради | Додав: $$$ксенія (08.04.2013)
Переглядів: 658 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz