П`ятниця, 19.04.2024, 18:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 120
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 11 12 »

Рекомендації до виконання завдань  10.02.2015.

 Математика

  • № 689 ( усно)
  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення числа на суму

 З  . 15 = 3 - (10 + 5) = 3- 10 + 3 - 5 = 30 + 15 = 45

 Щоб помножити число на суму, потрібно

помножити це число на кожний доданок і

знайдені добутки додати.

№ 690 Закінчи обчислення та знайди значення інших

№ 691Знайдіть значення виразу 3 . к, якщо к = 25; 37.

№ 692

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 694( обчисли)

 № 695 ( письмово)

1.Ознайомтеся зі змістом задачі.Проаналізуйте задачу за запитаннями:

- Яке запитання задачі?

-Що треба знати,щоб дізнатися,яка вартість всієї покупки?

2.Складіть план розв’язання задачі

3.Записати розв’язання в зошит

Укр.мова

1.Вправа 304 (зверни увагу на іменники середнього роду)

2.Прочитай правило на  с.128,вправа 306

Іменники бувають чоловічого, жіночого і середнього роду.

Іменники, до яких можна додати слова мій, він, — чоловічого роду: учень, космонавт; агроном, клен, голуб, джміль, пенал, край, завод.

Іменники, до яких можна додати слова моя, вона, —жіночого роду: учениця, бабуся, бджола, липа, криниця, весна.

Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, — середнього роду: дівча, голуб’ятко, небо, пальто, життя, колосся.

3.Вправа 306

 

Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.(зверни увагу на  зразок виконання завдання в підручнику)

домашнє завдання | Переглядів: 697 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації до виконання завдань  10.02.2015.

 Математика

  • № 689 ( усно)
  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення числа на суму

 З  . 15 = 3 - (10 + 5) = 3- 10 + 3 - 5 = 30 + 15 = 45

 Щоб помножити число на суму, потрібно

помножити це число на кожний доданок і

знайдені добутки додати.

№ 690 Закінчи обчислення та знайди значення інших

№ 691Знайдіть значення виразу 3 . к, якщо к = 25; 37.

№ 692

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 694( обчисли)

 № 695 ( письмово)

1.Ознайомтеся зі змістом задачі.Проаналізуйте задачу за запитаннями:

- Яке запитання задачі?

-Що треба знати,щоб дізнатися,яка вартість всієї покупки?

2.Складіть план розв’язання задачі

3.Записати розв’язання в зошит

Укр.мова

1.Вправа 304 (зверни увагу на іменники середнього роду)

2.Прочитай правило на  с.128,вправа 306

Іменники бувають чоловічого, жіночого і середнього роду.

Іменники, до яких можна додати слова мій, він, — чоловічого роду: учень, космонавт; агроном, клен, голуб, джміль, пенал, край, завод.

Іменники, до яких можна додати слова моя, вона, —жіночого роду: учениця, бабуся, бджола, липа, криниця, весна.

Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, — середнього роду: дівча, голуб’ятко, небо, пальто, життя, колосся.

3.Вправа 306

 

Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.(зверни увагу на  зразок виконання завдання в підручнику)

Домашнє завдання | Переглядів: 675 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації до виконання завдань  09.02.2015.

Математика

№ 679 ( усно)

  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення суми на число

Щоб помножити двоцифрове число на

одноцифрове:

1) двоцифрове число розклади на розрядні

доданки;

2) помнож на одноцифрове число кількість

десятків і одиниць, а знайдені добутки додай.

15  . 3 = (10 + 5) . 3 = 10. 3 + 5 .  3 = 30 + 15 = 45

№ 680 (виконайте письмово  з коментуванням)

Пригадай!

Ц – ціна          Ц = В : К

К –кількість   К = В : Ц

В – вартість    В = Ц . К

№ 681

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 682

1.Ознайомитися зі змістом задачі

2.Проаналізуйте задачу

3. Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 686, № 687( виконати письмово)

 Укр. мова

1.Розглянь малюнки

2.Хто зображений на малюнках?

3.Що роблять діти?

Скажи, які дії зображено на цих малюнках. Запиши назви дій іменниками. При потребі користуйся довідкою.

Слова для довідки: біг, катання, спускання, гра.

4.Розповідь запиши в зошит

До слів, які відповідають на питання що робить? (дієслів), добери спільнокореневі іменники. Що вони означають?

Що

робить?

ІЦо?

Хто?

робить?

Хто?

читає —

читання

мурує

муляр

 

 

 

 

домашнє завдання | Переглядів: 652 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Літературне читання

За підручником - С. 110 - 120

  Природознавство 

 Робота  над створенням проекту

«Які легенди про рослини і тварин складали у давнину?»

Пошук цікавої інформації про різноманітність рослинного та тваринного світу.

Підбір легенд та бувальщин про рослини і про тварин.

Я у світі 

10.02 Україна – незалежна держава. с. 82-85

17.02 Символи України як держави. с. 86-89

Інформатика

 

09.02  Ілюструємо презентацію           с. 97-100

 

16.02  Переглядаємо презентацію  с. 101-104

 

Основи здоров'я

 

09..02   Дорожня безпека с.92-93

 

16.02 Перехід дороги з обмеженою оглядовістю с. 94-95

 

домашнє завдання | Переглядів: 998 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

У звязку з підвищенням рівня захворюваності на ГРВ заклад закрито на карантин.До школи 23 лютого 2015 р.Під час карантину самостійно опрацювати такі завдання:

домашнє завдання | Переглядів: 863 | Додав: $$$ксенія | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Готуємося до контрольної роботи

1.Поясни письмово різні значення слів  ручка, кран

2.Добери синонім до слів твердий, чудовий

3.Добери антонім до слів холодний, сильний

домашнє завдання | Переглядів: 1095 | Додав: $$$ксенія | Дата: 23.10.2014 | Коментарі (0)

Готуємося до контрольної роботи з математики (14.10.2014)

  1. Розв’яжи задачу
  • Юннати зібрали 28  кошиків яблук, груш – на 8 кошиків більше, ніж яблук, а  слив – у 6 разів менше, ніж груш. Скільки кошиків слив зібрали юннати?
  • Одним автомобілем привезли 55 мішків зерна, другим – на 6 мішків менше, ніж першим, а третім – у 7 разів менше, ніж другим. Скільки мішків зерна привезли третім автомобілем?
  • У шкільний буфет привезли 32 кг печива, вафель – у 4 рази менше, ніж печива, а цукерок – на 48 кг більше, ніж вафель. Скільки кілограмів цукерок привезли у шкільний буфет?
  • У швейній майстерні витратили  9 м шовку, ситцю – у 6 разів більше, ніж шовку, а сукна – на 36 м менше, ніж ситцю. Скільки метрів сукна витратили у швейній майстерні?
  1. Розв’яжи задачу
  • Довжина прямокутника – 8 см, ширина – на 6 см менша. Знайди периметр цього прямокутника. Накресли його.
  • Довжина прямокутника – 6 см, ширина – у – 2 рази менша. Знайди периметр цього прямокутника. Накресли його.
  1. Виконай дії

210 + 80 =                    360 + 300 =         540 – 40 =                    840 – 800 =

420 + 40 =                    350 – 50 =           630 – 600 =         900 – 500 =

500 + 500 =                  280 – 80 =         1000 – 400 =                  720 + 50 =

  1. Виконай дії

1 м – 29 см =                              240 см – 40 см =                    46 дм – 1 м 6 дм =

2м 5 дм + 5 дм =               7 м + 80 см =                         29 мм + 5 см =

  1. Виконай дії

83 – 7 • 4 =               6 • 3 + 17 =                  54 + 9 : 3 =

32 : 4 + 29 =            7 • 5  - 19 =                           16 : (15 - 11) =

(18 + 17) :5 • 4 =      70 – (49 - 36)=              (46-38) • 3 =

24 : 4 + 48 =            74 - 20: 4 =                             28 : (7 - 3) =

 

 

 

 

 

 

 

домашнє завдання | Переглядів: 759 | Додав: $$$ксенія | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

3-4 класи

• ПРОЙДИ ТЕСТИ у грі „KOLOSOK-ONLINE” (на сайті www.kolosok.org.ua) на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР”: „Впізнай пташку”, „Впізнай гриб”, „Почуй пташку”, „Птахи у твоєму місті” (1–2 класи); „Впізнай пташку”, „Почуй пташку”, „Отруйні гриби” (3–4 класи).
• ПРОЧИТАЙ ГАЗЕТИ „КОЛОСОЧОК”: „Сонечко, сонечко, полети на небо…” (№ 12/2014), „Птахи у твоєму місті” (№ 10/2014), „Як збирати гриби?” (№ 21/2014), „Грибна нарада” (№ 22/2014), „Первоцвіти” (№ 6/2013), Чому вони так називаються?” (№ 23/2014), „Ім’я та здібності” (№ 20/2014), „Ведмежа цибуля” (№ 26/2014).
• ПРОЧИТАЙ У ЖУРНАЛАХ „КОЛОСОК” статті Ольги Дорош „Гриб, що вбиває не лише мух” (№ 9/2014), „Секрети божого жучка” (№ 8/2014), „Господар доріг” (№ 11/2014); Дмитра Литвиненка „Сонечко – хижа тварина?” (№ 8/2014); Андрія Бокотея „Серпокрилець, володар неба” (№7/2014); статті з серії „Чому це так називається” – „Далекосхідний гість” і „Правда та вигадки про жука-оленя” (№ 7/2014), „Заячі назви” (№8/2014), „Собачі назви” (№ 12/2014).
• Якщо ти любиш читати, прочитай казки „Пригоди Зернят у країні здоров’я”. Книгу можна замовити (і переглянути електронну версію) за адресою http://www.mis.lviv.ua.
• Якщо ти любиш читати, прочитай лісову фентезі „Пригоди в Чарліссі”. Книгу можна замовити (і переглянути її електронну версію) на сайті www.mis.lviv.ua.

 

матеріали до конкурсу | Переглядів: 3627 | Додав: $$$ксенія | Дата: 30.09.2014 | Коментарі (2)

1.Розв`яжи приклади

25 : 5 +4                        35 : 7 + 5

(45 +27) : 9                     6 . 6 + 4

8 . 4 + 8                          (68 – 12) : 7

2 . 4 . 3                    45 + 27 : 9

2.Задача

В одному сувої було 24 метри  тканини, а в другому – у 3 рази  менше. Скільки метрів тканини було в обох сувоях разом?

домашнє завдання | Переглядів: 563 | Додав: $$$ксенія | Дата: 29.09.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz