Понеділок, 25.11.2024, 00:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Для учнів » домашнє завдання

Рекомендації до виконання завдань 09.02.

Рекомендації до виконання завдань  09.02.2015.

Математика

№ 679 ( усно)

  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення суми на число

Щоб помножити двоцифрове число на

одноцифрове:

1) двоцифрове число розклади на розрядні

доданки;

2) помнож на одноцифрове число кількість

десятків і одиниць, а знайдені добутки додай.

15  . 3 = (10 + 5) . 3 = 10. 3 + 5 .  3 = 30 + 15 = 45

№ 680 (виконайте письмово  з коментуванням)

Пригадай!

Ц – ціна          Ц = В : К

К –кількість   К = В : Ц

В – вартість    В = Ц . К

№ 681

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 682

1.Ознайомитися зі змістом задачі

2.Проаналізуйте задачу

3. Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 686, № 687( виконати письмово)

 Укр. мова

1.Розглянь малюнки

2.Хто зображений на малюнках?

3.Що роблять діти?

Скажи, які дії зображено на цих малюнках. Запиши назви дій іменниками. При потребі користуйся довідкою.

Слова для довідки: біг, катання, спускання, гра.

4.Розповідь запиши в зошит

До слів, які відповідають на питання що робить? (дієслів), добери спільнокореневі іменники. Що вони означають?

Що

робить?

ІЦо?

Хто?

робить?

Хто?

читає —

читання

мурує

муляр

 

 

 

 

Категорія: домашнє завдання | Додав: $$$ксенія (10.02.2015)
Переглядів: 690 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz