Субота, 18.09.2021, 07:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Для учнів » домашнє завдання

У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Контрольна робота відбудеться 29.09.

домашнє завдання | Переглядів: 518 | Додав: $$$ксенія | Дата: 24.09.2015 | Коментарі (0)

Українська мова

Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників. (Впр. 308,310,312)

  1. Розподіли іменники у 3 стовпчики

Чол. р.                                    Жін. р.                            Середн. р.

Виділи закінчення іменників, зроби висновок.

Іменники чоловічого роду мають закінчення ________________ .

Іменники жіночого роду мають закінчення  _________________ .

Іменники середнього роду мають закінчення ________________ .

 

  1. Тренувальні вправи 310,312
  2. Підведемо підсумки
  • Якого роду бувають іменники?
  • Які слова допомагають визначити рід іменника?
  • Які закінчення найчастіше бувають в іменниках чоловічого роду7 жіночого? середнього?

Математика  

Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3 • 15). Правило множення числа на суму. Розв’язування задач.     (№689,690,691,692,694,695)

  1. Пояснення (за матеріалом № 689)

          10  5

 3 · 15= 3 · 10+ 3 · 5 = 30 + 15 = 45

  1. Опрацюй пам’ятку

 

Пам’ятка «Як помножити одноцифрове число на двоцифрове»

Щоб помножити число на суму, потрібно помножити це число на кожний доданок і знайдені добутки додати.

 

  1. Закінчи обчислення та знайди значення інших виразів. № 690

 

  1. Тренувальні вправи № 694

 

  1. Розв’язування задачі № 695
  2. Прочитай уважно задачу.
  3. Повтори задачу за коротким записом

Шоколадки - ?, 4 шт. по 15 грн

Печиво - ?, 3 п. по 16 грн.                ?

 

  • Розв’яжи задачу, користуючись планом
  1. Скільки гривень коштують 4 шоколадки?
  2. Скільки гривень коштують 3 пачки печива?
  3. Яка вартість усієї покупки?

 

домашнє завдання | Переглядів: 471 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Алгоритм додавання зображення на слайд

домашнє завдання | Переглядів: 481 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації до виконання завдань  10.02.2015.

 Математика

  • № 689 ( усно)
  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення числа на суму

 З  . 15 = 3 - (10 + 5) = 3- 10 + 3 - 5 = 30 + 15 = 45

 Щоб помножити число на суму, потрібно

помножити це число на кожний доданок і

знайдені добутки додати.

№ 690 Закінчи обчислення та знайди значення інших

№ 691Знайдіть значення виразу 3 . к, якщо к = 25; 37.

№ 692

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 694( обчисли)

 № 695 ( письмово)

1.Ознайомтеся зі змістом задачі.Проаналізуйте задачу за запитаннями:

- Яке запитання задачі?

-Що треба знати,щоб дізнатися,яка вартість всієї покупки?

2.Складіть план розв’язання задачі

3.Записати розв’язання в зошит

Укр.мова

1.Вправа 304 (зверни увагу на іменники середнього роду)

2.Прочитай правило на  с.128,вправа 306

Іменники бувають чоловічого, жіночого і середнього роду.

Іменники, до яких можна додати слова мій, він, — чоловічого роду: учень, космонавт; агроном, клен, голуб, джміль, пенал, край, завод.

Іменники, до яких можна додати слова моя, вона, —жіночого роду: учениця, бабуся, бджола, липа, криниця, весна.

Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, — середнього роду: дівча, голуб’ятко, небо, пальто, життя, колосся.

3.Вправа 306

 

Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.(зверни увагу на  зразок виконання завдання в підручнику)

домашнє завдання | Переглядів: 523 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації до виконання завдань  09.02.2015.

Математика

№ 679 ( усно)

  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення суми на число

Щоб помножити двоцифрове число на

одноцифрове:

1) двоцифрове число розклади на розрядні

доданки;

2) помнож на одноцифрове число кількість

десятків і одиниць, а знайдені добутки додай.

15  . 3 = (10 + 5) . 3 = 10. 3 + 5 .  3 = 30 + 15 = 45

№ 680 (виконайте письмово  з коментуванням)

Пригадай!

Ц – ціна          Ц = В : К

К –кількість   К = В : Ц

В – вартість    В = Ц . К

№ 681

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 682

1.Ознайомитися зі змістом задачі

2.Проаналізуйте задачу

3. Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 686, № 687( виконати письмово)

 Укр. мова

1.Розглянь малюнки

2.Хто зображений на малюнках?

3.Що роблять діти?

Скажи, які дії зображено на цих малюнках. Запиши назви дій іменниками. При потребі користуйся довідкою.

Слова для довідки: біг, катання, спускання, гра.

4.Розповідь запиши в зошит

До слів, які відповідають на питання що робить? (дієслів), добери спільнокореневі іменники. Що вони означають?

Що

робить?

ІЦо?

Хто?

робить?

Хто?

читає —

читання

мурує

муляр

 

 

 

 

домашнє завдання | Переглядів: 490 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Літературне читання

За підручником - С. 110 - 120

  Природознавство 

 Робота  над створенням проекту

«Які легенди про рослини і тварин складали у давнину?»

Пошук цікавої інформації про різноманітність рослинного та тваринного світу.

Підбір легенд та бувальщин про рослини і про тварин.

Я у світі 

10.02 Україна – незалежна держава. с. 82-85

17.02 Символи України як держави. с. 86-89

Інформатика

 

09.02  Ілюструємо презентацію           с. 97-100

 

16.02  Переглядаємо презентацію  с. 101-104

 

Основи здоров'я

 

09..02   Дорожня безпека с.92-93

 

16.02 Перехід дороги з обмеженою оглядовістю с. 94-95

 

домашнє завдання | Переглядів: 827 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

У звязку з підвищенням рівня захворюваності на ГРВ заклад закрито на карантин.До школи 23 лютого 2015 р.Під час карантину самостійно опрацювати такі завдання:

домашнє завдання | Переглядів: 704 | Додав: $$$ксенія | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Готуємося до контрольної роботи

1.Поясни письмово різні значення слів  ручка, кран

2.Добери синонім до слів твердий, чудовий

3.Добери антонім до слів холодний, сильний

домашнє завдання | Переглядів: 908 | Додав: $$$ксенія | Дата: 23.10.2014 | Коментарі (0)

Готуємося до контрольної роботи з математики (14.10.2014)

  1. Розв’яжи задачу
  • Юннати зібрали 28  кошиків яблук, груш – на 8 кошиків більше, ніж яблук, а  слив – у 6 разів менше, ніж груш. Скільки кошиків слив зібрали юннати?
  • Одним автомобілем привезли 55 мішків зерна, другим – на 6 мішків менше, ніж першим, а третім – у 7 разів менше, ніж другим. Скільки мішків зерна привезли третім автомобілем?
  • У шкільний буфет привезли 32 кг печива, вафель – у 4 рази менше, ніж печива, а цукерок – на 48 кг більше, ніж вафель. Скільки кілограмів цукерок привезли у шкільний буфет?
  • У швейній майстерні витратили  9 м шовку, ситцю – у 6 разів більше, ніж шовку, а сукна – на 36 м менше, ніж ситцю. Скільки метрів сукна витратили у швейній майстерні?
  1. Розв’яжи задачу
  • Довжина прямокутника – 8 см, ширина – на 6 см менша. Знайди периметр цього прямокутника. Накресли його.
  • Довжина прямокутника – 6 см, ширина – у – 2 рази менша. Знайди периметр цього прямокутника. Накресли його.
  1. Виконай дії

210 + 80 =                    360 + 300 =         540 – 40 =                    840 – 800 =

420 + 40 =                    350 – 50 =           630 – 600 =         900 – 500 =

500 + 500 =                  280 – 80 =         1000 – 400 =                  720 + 50 =

  1. Виконай дії

1 м – 29 см =                              240 см – 40 см =                    46 дм – 1 м 6 дм =

2м 5 дм + 5 дм =               7 м + 80 см =                         29 мм + 5 см =

  1. Виконай дії

83 – 7 • 4 =               6 • 3 + 17 =                  54 + 9 : 3 =

32 : 4 + 29 =            7 • 5  - 19 =                           16 : (15 - 11) =

(18 + 17) :5 • 4 =      70 – (49 - 36)=              (46-38) • 3 =

24 : 4 + 48 =            74 - 20: 4 =                             28 : (7 - 3) =

 

 

 

 

 

 

 

домашнє завдання | Переглядів: 612 | Додав: $$$ксенія | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz