Рекомендації до виконання завдань 10.02.2015.
Математика –
- № 689 ( усно)
- Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
- Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
- Прочитайте правило множення числа на суму
З . 15 = 3 - (10 + 5) = 3- 10 + 3 - 5 = 30 + 15 = 45
Щоб помножити число на суму, потрібно
помножити це число на кожний доданок і
знайдені добутки додати.
№ 690 Закінчи обчислення та знайди значення інших
№ 691Знайдіть значення виразу 3 . к, якщо к = 25; 37.
№ 692
1.Ознайомтеся з задачею.
2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?
3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.
№ 694( обчисли)
№ 695 ( письмово)
1.Ознайомтеся зі змістом задачі.Проаналізуйте задачу за запитаннями:
- Яке запитання задачі?
-Що треба знати,щоб дізнатися,яка вартість всієї покупки?
2.Складіть план розв’язання задачі
3.Записати розв’язання в зошит
Укр.мова
1.Вправа 304 (зверни увагу на іменники середнього роду)
2.Прочитай правило на с.128,вправа 306
Іменники бувають чоловічого, жіночого і середнього роду.
Іменники, до яких можна додати слова мій, він, — чоловічого роду: учень, космонавт; агроном, клен, голуб, джміль, пенал, край, завод.
Іменники, до яких можна додати слова моя, вона, —жіночого роду: учениця, бабуся, бджола, липа, криниця, весна.
Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, — середнього роду: дівча, голуб’ятко, небо, пальто, життя, колосся.
3.Вправа 306
Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.(зверни увагу на зразок виконання завдання в підручнику)
|