Вівторок, 23.04.2024, 09:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя Бойко Оксани Володимирівни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » скарбничка учня » Домашнє завдання

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Рекомендації до виконання завдань  10.02.2015.

 Математика

  • № 689 ( усно)
  • Поясніть,про що дізналися кожною дією під час розв’язування задачі
  • Розгляньте вираз і поясніть,як виконали множення
  • Прочитайте правило множення числа на суму

 З  . 15 = 3 - (10 + 5) = 3- 10 + 3 - 5 = 30 + 15 = 45

 Щоб помножити число на суму, потрібно

помножити це число на кожний доданок і

знайдені добутки додати.

№ 690 Закінчи обчислення та знайди значення інших

№ 691Знайдіть значення виразу 3 . к, якщо к = 25; 37.

№ 692

1.Ознайомтеся з задачею.

2.Проаналізуйте задачу від запитання. Головне запитання у процесі аналізу задачі: що треба знати,щоб відповісти на запитання задачі?

3.Запишіть розв’язання задачі в зошит.

№ 694( обчисли)

 № 695 ( письмово)

1.Ознайомтеся зі змістом задачі.Проаналізуйте задачу за запитаннями:

- Яке запитання задачі?

-Що треба знати,щоб дізнатися,яка вартість всієї покупки?

2.Складіть план розв’язання задачі

3.Записати розв’язання в зошит

Укр.мова

1.Вправа 304 (зверни увагу на іменники середнього роду)

2.Прочитай правило на  с.128,вправа 306

Іменники бувають чоловічого, жіночого і середнього роду.

Іменники, до яких можна додати слова мій, він, — чоловічого роду: учень, космонавт; агроном, клен, голуб, джміль, пенал, край, завод.

Іменники, до яких можна додати слова моя, вона, —жіночого роду: учениця, бабуся, бджола, липа, криниця, весна.

Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, — середнього роду: дівча, голуб’ятко, небо, пальто, життя, колосся.

3.Вправа 306

 

Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.(зверни увагу на  зразок виконання завдання в підручнику)

Домашнє завдання | Переглядів: 676 | Додав: $$$ксенія | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)

Мовна тема “Слово”
1. Підкресли слова, в яких букв більше, ніж звуків.

           Коріння, сиджу, ягідка, сьомий.

2. Поділи слова на склади рисками і постав наголос.

            гайок, сальто, середа, ґудзик.

3. Поділи на склади для переносу слова:

            морозний -

            ялівець -

           намалював -

4. Встав пропущені букви у словах:

            с….ло, д…..рева, гр….би, кал…..ндар.

5. Знайди корінь у слові добираючи спільнокореневі слова:

           садівник – ……………………………………..  ;

            шелестіти –  ……………………………………….. .            
6. До поданих слів добери і запиши протилежні за значенням.

 

 

Мудрий -    __________
Білий - ________
День - ________
Хоробрий-_______

 


7. Визнач слово, в якому пропущена буква и
а) в...селка        б) р...балка
8.    Добери до поданих слів перевірні, встав потрібну

літеру.
В...шневий - ...; кр...чати - ...; ст...бельце - ...; оз...ро - ...; сл…вовий - ... .  

Домашнє завдання | Переглядів: 684 | Додав: $$$ксенія | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

Математика                 с.17 № 77, № 78
Українська мова         с.17  вправа 41, вивчити правило на с. 16
Літературне читання    ( до 29 вересня)прочитати  оповідання В.О.Сухомлинського ( "Добре слово","Красиві слова і красиві діла"); ознайомитися з життям і творчістю Василя Олександровича  Сухомлинського;
 дослідити ,з якими числами пов'язане життя та творчість письменника

Домашнє завдання | Переглядів: 567 | Додав: $$$ксенія | Дата: 16.09.2013 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz